top of page
  • Tereza Tvrdíková

3D tisk - Latimérie podivná

V rámci posledního volitelného úkolu jsem se rozhodla zhotovit 3D model latimérie podivné, na které jsem si chtěla především vyzkoušet 3D modelování a s ním spojené funkce. Můj model není perfektně anatomicky přesný (na to nedovedu dostatečně dobře ovládat tento software), je možné ho použít jako praktickou pomůcku do hodin biologie. Snažila jsem se, aby model zdůrazňoval hlavní zvláštnost latimérie podivné - a to její ploutve (latimérie se řadí mezi lalokoploutvé ryby).

Ráda bych se k modelu v budoucnu navrátila a pokusila se upravit jeho texturu (aby simulovala šupiny) a víc propracovat ploutve.


Můj 3D model:




8 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Moje PLE (úkol 11.)

Moje PLE tvoří IS MUNI, poznámkovací systém Evernote, cloudová úložiště iCloud a Google Disk, aplikace na výuku jazyků Duolingo a příležitostně zkouším různé vzdělávací aplikace (Google Arts&Culture)

Otevřené kurzy (10. úkol)

Otevřený kurz má z hlediska udržitelnosti dva hlavní problémy - prvním je zastarávání a nutnost aktualizace (jak po technické stránce tak stránce obsahové) a druhým je ekonomické hledisko spojené s ji

Informační systémy ve vzdělávání - Edookit (úkol 9.)

Má zkušenost s informačními systémy ve vzdělávání sahá jen do oblasti studentského rozhraní (velice okrajově Edookit na ZŠ, Bakaláři na SŠ, IS MUNI). Tyto systémy na mě vždy působily poněkud robustně

bottom of page